Τι ειναι το PS3 Reballing?
Σε αντη8εση με το REFLOW το οπιο απλα ζεστενει το τσιπακι του CPU-GPU για να ξεκολλισουν κ μετα το αφηνουμε να κρυωσει για να ξανακολισουν οι επαφες πανω στη μητρικη ανανεωντας προχειρα για λιγο καιρο τις επαφες το Reballing ειναι εντελως διαφορετικο μονιμο αποτελεσμα και αποτελειται απο τα σταδια
1ον-Ζεσταμα σε 500 βα8μους και ξεκολιμα CPU-GPU πανω απο τιν μητρικη,
2ον-Ανανεωση επαφων με νεες οπως οι εργοστασικες,
3ον-Κοληση ξανα στους 500 βα8μους CPU-GPU με την μητρικη
Και πανω απο ολα παιρνεται πισω την δικια σας ανακατασκευμασμενη κονσολα κ οχι μια αλλη οπως κανει η Sony
Σε αντη8εση με το REFLOW το οπιο απλα ζεστενει το τσιπακι του CPU-GPU για να ξεκολλισουν κ μετα το αφηνουμε να κρυωσει για να ξανακολισουν οι επαφες πανω στη μητρικη ανανεωντας προχειρα για λιγο καιρο τις επαφες το Reballing ειναι εντελως διαφορετικο μονιμο αποτελεσμα και αποτελειται απο τα σταδια
1ον-Ζεσταμα σε 500 βα8μους και ξεκολιμα CPU-GPU πανω απο τιν μητρικη,
2ον-Ανανεωση επαφων με νεες οπως οι εργοστασικες,
3ον-Κοληση ξανα στους 500 βα8μους CPU-GPU με την μητρικη
Και πανω απο ολα παιρνεται πισω την δικια σας ανακατασκευμασμενη κονσολα κ οχι μια αλλη οπως κανει η Sony


Το επαθε το δικό μου! Πως μπορούμε να το επισκευασουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο επαθε το δικό μου! Πως μπορούμε να το επισκευασουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφή