PS3 Reballing

Τι ειναι το PS3 Reballing?
Σε αντη8εση με το REFLOW το οπιο απλα ζεστενει το τσιπακι του CPU-GPU για να ξεκολλισουν κ μετα το αφηνουμε να κρυωσει για να ξανακολισουν οι επαφες πανω στη μητρικη ανανεωντας προχειρα για λιγο καιρο τις επαφες το Reballing ειναι εντελως διαφορετικο μονιμο αποτελεσμα και αποτελειται απο τα σταδια


1ον-Ζεσταμα σε 500 βα8μους και ξεκολιμα CPU-GPU πανω απο τιν μητρικη,

2ον-Ανανεωση επαφων με νεες οπως οι εργοστασικες,

3ον-Κοληση ξανα στους 500 βα8μους  CPU-GPU με την μητρικη

Και πανω απο ολα παιρνεται πισω την δικια σας ανακατασκευμασμενη κονσολα κ οχι μια αλλη οπως κανει η Sony

2 σχόλια: